maandag 26 juni 2017

Dinsdag

Dinsdag

Nog een paar dagen en dan barst het carnaval weer los in Beek en Donk. Vanavond zijn we weer bij elkaar gekomen om met de meiden de laatste hand te leggen aan onze outfits. Samen met Daantje ben ik al vroeg naar Christel gereden.
Het is een vrolijk geheel geworden. De prachtige rood met roze rokjes, steken fel af tegen de zwarte onderkleding, terwijl de meisjes er juist extra uitknallen met hun roze leggings en rode shirtjes.
Gelukkig is er voor komende zondag droog weer voorspeld, dus hoeven we geen regenkleding te regelen.
‘Nu hoeven we alleen nog de borden te schrijven die we op onze rug gaan dragen. Ik heb hier vellen karton liggen. Ik had bedacht dat we eerst teksten gaan verzinnen, en dat ik die af laat drukken op de vellen karton, dan zorgt Mark ervoor dat ze voorzien worden van een lamineerlaagje.’
Mark zit op de bank en knikt naar ons. Hij heeft zijn zwarte haren naar achteren gekamd en knipoogt naar Christel.
‘Ik zou best wel met Christel willen ruilen. Wauw wat een lekker ding is dat toch!’ fluistert Chantal ineens in mijn oor. ‘Je haalt je toch geen gekke dingen in het hoofd, hè?’ antwoord ik. Chantal staat er nogal om bekend dat ze het niet zo nauw neemt met getrouwde mannen.
‘Nee. Natuurlijk niet, maar dan mag ik hem nog wel een mooie man vinden. Ik heb al ooit iets met hem gehad, weet je. Hij was mijn eerste vriendje.’ Ze lacht ondeugend en pakt haar glas van tafel, neemt een slok van de witte wijn, rode lipstick achterlatend op de rand als ze hem weer terug op de tafel zet. Ze ziet er sexie uit vanavond. Een laag uitgesneden jurk waarin haar borsten goed zichtbaar zijn, omsluit haar vrouwelijke rondingen. Daaronder draagt ze zwarte enkellaarsjes met een enorme hak, waarop ze moeiteloos door de kamer heen schrijdt.
Ik pak een stift en een vel papier en begon te schrijven. Het valt nog niet mee om origineel te zijn binnen het thema, maar als we een uur verder zijn hebben we toch al aardig wat leuke zinnen bedacht.
Tegen half negen rijden Daantje en ik weer naar huis. Het is eigenlijk allang bedtijd geweest voor haar. Maar omdat ook de andere meiden uit haar klas erbij waren om de outfits te passen, mocht ze toch mee vanavond.
Thuis breng ik haar naar bed. Ze gaat zonder mopperen mee naar boven en laat zich behaaglijk onder de dekens glijden, nadat ze eerst al haar knuffels gerangschikt heeft rond haar kussen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en voel haar kleine armpjes om me heen als ze me zachtjes een knuffel geeft.
Beneden neem ik plaats op de bank. Joost heeft al een heerlijke kop thee voor me ingeschonken. Ik neem het warme kopje tussen mijn handen en nestel me tegen hem aan.
‘Hoe was het geweest bij de dames?’

‘Gezellig. Fijn om even iets anders aan mijn hoofd te hebben. We hebben vandaag alle kleding gepast en teksten verzonnen.’ Ik geef hem een kus op zijn mond en laat het overgaan in een hartstochtelijke zoen. ‘Je komt zondag maar gewoon kijken.’ Zeg ik, terwijl ik mijn theekopje op de tafel zet. Ik kruip dichter tegen hem aan, schuif mijn handen onder zijn trui en zoen hem opnieuw. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bedankt voor het lezen van mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie nalaat.

Totaal aantal pageviews